domingo, 6 de diciembre de 2009

CONTRAPUBLICITAT

Decidir quins eren els anuncis que volia utilitzar va ser un procés llarg, no sabia quins escollir ni quin seria el sentit de la pràctica.
Fins que un vespre vaig veure l'anunci del Programa Callejeros de Quatro. Programa que moltes vegades he mirat però que a l'hora em desperta una refelxió, ja que sovint toca els límits de la morbositat per aconseguir audiencia; si és cert que no deixa de ser una realitat però em plantejo quin deu ser el tracte o les condicions per poder entrar a vides tan marginals i tan precaries.
El programa que je he escollit es Callejeros: Puentig, vivir bajo un puente.
Després buscant anuncis pel youtube, intentava escollir-los de marcas importants per tal de que la crítica pogués ser més potent, vaig fer un petit llistat on hi apareixien anuncis d'Ikea, de Suchard, cocacola,... fins que vaig trobar l'anunci que he utilitzat. Cocoacola té uns publicistes dignes d'admirar i han aconseguit fer anuncis increibles, al menys des del meu punt de vista, però l'anunci que he escollit m'ha semblat molt adient pels temps que corren. Es titula "Veo una vida nueva".
Amb la crisi actual i amb l'augment d'atur no podem fribolitzar sobre aquest fet i de que moltes vegades qui despedeix no atina en les consequències que això podrà tenir.
Dons això és tot, aquí teniu el resultat, espero que us agradi.
La meva valoració és força positiva i ja que és el primer cop que modifico videos i utilitzo aquests recursos crec que el resultat és força bo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario