jueves, 24 de diciembre de 2009

VALORACIÓ FINAL DE L'ASSIGNATURA

L’assignatura de TIC's no semblava en un principi, una assignatura molt relacionada amb educació social i per tant jo no li acabava de veure el sentit.
Mica en mica he anat descobrint coses i recursos que fins llavors eren totalment desconeguts per mi o si més no he perfeccionat alguna tècnica que fins hi tot he pogut aplicar a la meva feina. (Degut al baix pressupost que hi ha on treballo, no tenim prous diners per crear una web i com que és molta la informació que tenim he creat una un blog amb diversos blogs adherits amb informació d’interès, es pot visitar a www.ajbalenya.org/flikflak)
Tornant a la valoració de l’assignatura i parlant amb altres alumnes d’altres grups crec que en general com a grup classe em entès tot allò que se’ns ha demanat i em intentat posar tots els nostres esforços en les practiques demanades.
La dinàmica de l’assignatura m’ha agradat molt, en cap moment m’he sentit agoviada però mirant enrere son molts els coneixements que he après.
No em feia mandra venir a classe, no se’m feien carregoses les practiques de l’aula i per a mi això és el requisit essencial perquè una assignatura doni el fruit que ha de donar.
El resultat de tot plegat és molt positiu i estic molt orgullosa de la feina que he realitzat.
Moltes gràcies per tot!

No hay comentarios:

Publicar un comentario