martes, 27 de octubre de 2009

TECNOAUTOBIOGRAFIA

A través d’aquesta tecnoautobiografia vull reflectir quina ha estat i sobretot quina és la meva relació amb la tecnologia.
Jo com a nativa digital, vaig entrar força tard a formar part d’aquestes noves tecnologies comparat amb la gent del meu voltant, però tot i així m’he adaptat força ràpid.
Cada cop tinc més clar de la gran quantitat de tecnologia que ens envolta i per això crec que qualsevol de les fotografies que hagués pogut escollir farien referència a la influencia de la tecnologia a la meva vida. Però per tal de fer-ho més amè i més atractiu he intentat seleccionar allò més rellevant i més característic.
La primera part del vídeo és una petita introducció que crec que és força encertada i amb les imatges que he posat ajuda a reflexionar sobre tot allò que en envolta i de les possibilitats que tenim al nostre voltant.
A partir d’aquí, la segona part del vídeo es refereix en la meva persona i està dividia en “capítols”, en allò que crec més important i alhora valoro més.
Cada capítol té la seva peculiaritat he intentat fer-los el més acurat possible.
Creixent...: és un breu resum de la meva infantesa i de com s’ha vist influenciada per la tecnologia. Res del que soc ni del que vaig fer hauria estat possible sense una organització familiar, un entorn organitzat i uns bens materials per satisfer les meves necessitats com a personeta que era.
Gaudint...: explica de manera seqüencial les diverses influencies que he tingut de la tecnologia. Per mi una de les coses més importants són la gent que m’envolta, amics i família i tot això acompanyat de els diferents recursos que ens hem trobat a la vida per desfruitar d’aquesta.
Treballant...: tot i no ser la part més agradable estic contenta de la meva feina i cada dia és un petit pas evolutiu. Per portar a terme la meva tasca necessito constantment la tecnologia i per tant creia necessari reverenciar-ho a la meva autotecnobiografia.
Viatjant...: Gracies a la possibilitat que he tingut de viatjar a la meva manera i a llocs encantadors, he pogut descobrir noves tecnologies que per mi eren totalment oblidades o curioses a la meva perspectiva. Per això també he cregut que era un part important a posar.

Per últim he escollit una cançó amb significat, potser abstracta però que pot portar a reflexionar.

ESPERO QUE US AGRADI!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario